Sova ut!

- postat i: Livet
Nu kanske ni tycker det låter konstigt att jag fått sova ut och klockan bara är typ 08.00.
Men så är det faktiskt.
 
Var så trött i går så jag gick och la mig vid 21.20 och somnade fortare än vad jag todde. 
Och jag har sovit riktigt gott i natt dessutom :)
Härligt!
 
Igår försökte jag lägga upp lite bilder här på bloggen till er men det ville sig inte.
Så jag får se om det går bättre idag ;)
 
Armarna börjar bli mindre och man kan nästan se en lite bula ;) När jag körde så kunde jag se massa blodådror också :D Thats hot!
 
Här kan ni se att både armar och mage börjar tjata till sig ganska så bra :D
 
Jag ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder här på bloggen ;)
 
Så nu får ni se en gammal goding som jag ska äta till frukost idag :D
 
Banan protein pannkakor :D
 
Ha det fint så länge ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: