Söndagen den 28 Juli 2012

- postat i: Livet
Då är snart denna vecka slut och nästa vecka kommer vi över gå i Augusti.
Var tar tiden vägen???
Snart kommer väl både hösten och vintern med stormsteg :(
 
Nä nu får jag sluta tänka på det och vara i nuet och i sommaren :)
Igår kväll hade vi väldigt mysigt på Villevalla pub. Det är en student pub som är fokuserade på öl. Massor av öl.
Riktigt mysigt litet ställe. Jag provade två olika öl. en som var 0% alkohol och en med 0,5%. Den som var helt alkholfri var helt klart godast. Det var någon form av vete öl och började på W. Så två öl blev det i går och jag la ut hela 45:-, tillsammans. Bra och billig kväll :)
 
Framåt 00.30 kunde jag krypa ner i min säng med massa myggbett och en väldigt öm rygg. Tror det var stolarnas fel :/ Men idag känns det lite bättre.
 
Idag ska jag jobba också. Ingen vila ingen ro.
Men först ska jag äta en mumsig frukost som ska bestå av banan pankakor med yoghurt och kanel :)
 
Hoppas ni får en mysig morgon :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: