som liten fast stor

- postat i: Livet
Att komma hem till mamma och pappa är helt underbart.
Mamma var så snäll och köpte lax till mig då jag inte är ett stort fan av stekt fläsk med löksås.
 
Att vara här får mig att känna mig liten igen fast med mer erfarenhet och respekt. 
 
Jag har hunnit med att rida min lilla häst Farsaell. Mamma har verkligen gjort ett bra jobb med honom tillsammans med hennes tränare Åsa såklart :-)
 
Nu under kvällen blev det släktmiddag vilken händer ganska ofta nu när mamma och pappa bor här på heltid. Så jag fick träffa stor kusinerna och även gammelmoster och gammelmorbror :-)
Alltid lika trevligt.
 
De vart väldigt glada att se hur mycket jag gått ner i vikt :-)
 
Så nu ska jag krypa isäng, eller det har jag redan gjort.
Ska försöka sova och imorgon blir det Ullared och GeKås med mamma :-D
 
Sov så gott :-)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: