Riktigt gött!

- postat i: Livet
Jag kom faktiskt ut på en joggingtur efter filmen.
Var faktiskt såhär taggad =
 
Med Celsius i högsta hugg :) (BTW ser ni hur långt mitt hår har blivit? Växer som ogräs)
 
Så ut i kvällssolen. Sådär precis lagomvarmt runt 20 grader :)
Powerwalkade de 5 första minuterna och ajaj va de hög till i jumskarna men det släppte efter ett tag.
Efter någon minut kom en låt som jag vet är lugn i slutet så då bestämde jag att jag joggar fram tills den delen av låten. När jag väl var där så lät jag mig själv att gå den delen. Den är väl typ 30-40 sek.
Sen satte jag fart igen.
Att varva gå och jogga har varit väldigt svårt för mig tidigare så detta är väldigt bra träning.
 
Jag kände mig ganska pigg i bena så jag började sätta upp korta stäckor framför mig där jag skulle ta ut steget och öka farten lite för att sedan ta det lugnt ett tag.
Det gick över förväntan får jag säga :D
Så totalt blev det 4,2 KM på strax under 35 minuter. Riktigt nöjd :)
Då gick jag säkert 10 min av 35 så det är bra jobbat av mig :)
 
Väl hemma på gården där jag bor passade jag på att strecha lite och även sätta mig på en bänk och njuta lite av nuet. Sååå skönt!
Sen blev jag rastlös och testade att göra några dips på bänken och även några armhävningar...
sååå här typ...
 
Dessa är något jag har tyckt varit riktigt jobbiga förut och vet ni vad????
Jag klarade 5 stycken ut av varje :D
 
Så nu är jag svettig och go vill jag lova.
Dricker lite vatten innan det är dags att hoppa in i duschen och sedan kolla på en till film med en protein smoothie :)
 
 
Såhär nöjd var jag när jag stechade :D
 
Ha en underbar kväll allihopa!
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: