PB bara för att jag kan!

- postat i: Livet
Oj va jag är bra!
Den planerade rundan blev 2,5 km längre för att jag kände att kroppen och huvudet skulle klara av det.
Så jag sattsade allt för att slå ett person bästa på längsta joggandes distansen ever.
Och visst klarade jag det.
Jag joggade 6, 2 km i sträck!!!! Det är 1, 2 km längre än tidigare.
 
Med uppvärmningen så blev det idag totalt 6, 8km på 57 minuter. 
Galet nöjd och stolt över mig själv!
 
Idag var ett sådant där träningspass då jag verkligen såg och kände hur jävla långt jag har kommit. Jag menar för bara 8 månader sedan klarade jag precis att jogga 1km och nu klarar jag 6 gånger så mycket!
 
Btw så är jag väldigt glad för mina joggingstrumpor för de gör så att fötterna inte får ont alls. Super duper mega strumpor är de :-D
 
Så här nöjd är jag nu :-)
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: