Passed

- postat i: Livet
Tidigare i år var jag ju i Chester (UK) för en intensiv kurs.
Och för några veckor sedan fick vi mail om att våra betyg är typ klara.
 
Så efter mycket om och men har jag kollat upp hur jag ska hitta dessa.
Och jag klarade den :D Jag fattar inte alls betygsystemet eller så men jag har fått ett grattis och ett P för passed :)
Så himla nice!
Är faktiskt riktigt stolt över mig själv.
 
Engelska har alltid varit mitt svåraste ämne i skolan och mitt självförtroende har varit väldigt lågt kring ämnet.
Men nu känns det väldigt mycket bättre :)
 
Vad jag förstår så är vi bedömda på vår uppsats på 1000 ord och vår "dagbok" som vi skrev under vår tid där. Och båda är godkända :) Yeay!!!
 
Så nu kan en stolt och lycklig tjej (även om hon ätit för många bullar idag) gå och lägga sig med ett leende på läpparna. Med en tanke att jag kan klara allt om jag bara ger det ett försök och inte ger mig vid första motstånd!
 
BTW så är jag galet taggad inför gymmet i morgon.
Hoppas på att A kanske vara tillbaka och slita med mig ;)
 
Puss puss på er!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: