need money!

- postat i: Livet
God morgon!
 
Idag är det den 24 Juli 2013.
Och plånboken är väldigt tom :(
Har typ 24 kr på kortet :P
 
Tyvärr så får jag inte så mycket pengar i morgon heller :(
Jobbade ju bara 59 timmar i Juni...
 
Men nästa månad så blir det lite bättre. Då får jag ju både lön och CSN.
Då vill jag lägga lite pengar på bloggen och fixa och trixa ;)
Men det får vänta till slutet av augusti...
 
Något annat jag också vill lägga pengar på är att testa fitnessgurus produkter.
De har ju börjat med porttions påsar så man kan prova bara en innan man köper en hel burk. Riktigt snart tycker jag. Är det någon av er som provat deras produkter???
 
Visst ser det läskande ut ;)
 
Nu ska jag snart göra de sista av mina squats. Har bara 50 kvar ;)
 
Hoppas ni får en fin dag
 
<3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: