Mätning

- postat i: Livet
Det var ett tag sedan jag mätte mig såg jag i min almenacka där jag skriver upp mått och vikter.
Nästa 4 veckor sedan så jag tänkte att jag kan ta och mäta mig nu så kanske jag bli lite mer positiv efter senaste invägningen.
 
Och visst blev jag posetiv :D
 
Jag mäter mig på 10 olika punkter och hade på dessa totalt blivit av med 17 cm!
Det är 1,7cm på varje i snitt.
Mest var det på låren som blivit av med 2 respektive 3 cm :)
Armarna hade även de gått ner 2 cm var :D
 
Sen är det visserligen väldigt svårt att mäta rätt varje gång men jag känner och vet att jag blivit mindre så jag tror på dessa siffror ;D
 
Så efter detta kommer jag somna med ett leende på läpparna och motivation inför morgondagen.
I morgon är planen att jag ska ut och jogga igen men det blir nog inte förens till kvällen ;)
 
Innan får det nog bli en sväng på stan tror jag. Kanske en god lunchsallad på matkällaren ;)
Vi får se vad som händer när jag är ledig :)
 
Puss på er och fortsätt kämpa!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: