Måndagen den 1Juli 2013

- postat i: Livet
Då har halva året gått.
Juli är här och det är min månad :-)
Eller jag fyller iaf år i Juli :-)
 
Jag vaknade för typ 30 minuter sedan och kunde inte somna om för att jag kände mig lite stressad.
Jag gör ofta det när jag ska resa.
Jag ska inte så långt men ändå så går hjärnan på högvarv och tänket på allt som kan vara bra att ha med.
 
Det skönaste med att jag ska hem till mamma och pappa är att allt löser sig :-)
 
Nu sitter jag mest och funderar på om jag ska ha med en jacka eller inte. Min skinnjacka lär bli alldeles för varm då vädret ser ganska lovande ut nästa vecka. 
Kanske är bäst att bara ta min tunna regnjacka.
 
Så snart är resväskan packad och jag ska innan jag reser hem dra en sväng till gymmet. 
 
Så ha en fin juli morgon :-)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: