ledig igen :-)

- postat i: Livet
Då var det dags för två dagars ledighet. 
Eller det är faktiskt 72 timmars ledighet då jag gick av 13.00 idag och börjar 13.00 på fredag.
Sååååå skönt!
 
Så jag började denna korta ledighet med att få två extrapass på jobbet nästa vecka. Ibland är jag lite dumsnäll men det blir goa pengar i höst. Så nästa vecka blir 4 dagar istället för 2. Det kan jag leva med.
Men det viktigaste var att jag kunde sluta tidigt nog för att hinna med mina gympass ;-) men arbetsledare tycker jag är lite galen ;-)
 
Efter jobbet var det dags för gymmet!
Körde hela kroppen då jag bara hinner med att två pass denna vecka. Riltigt nöjd med mina chin ups och front squats. Ökade vikten dessutom på squatsen till 18, 5 kilo (hade 16 innan) och jag klarade fortfarande 12*3! Riktigt gött. 
Mina chin ups blev 8+8+6 idag och jag satsar på 8*3 nästa gång så ska jag öka/sänka motståndet mer ;-)
 
Taggad brud ligger nu utsagen på sängen och funderar på vad hon ska äta...
 
Hoppas ni har det bra



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: