Kvälls tur

- postat i: Livet
Det blev faktiskt en joggingtur nu på kvällen.
 
Det blev totalt 5,34 km varvande av jogging och promenad under 49min.
Är nöjd med det.
Viktigtaste är ju att jag faktiskt kommer ut och rör på mig.
 
I morgon är det dags för gymmet igen!
Ska bli riktigt kul då Sofie / snuttetuffsan.bloggplatsen.se ska haka på :)
Hon tränar ju vanligtvis på Actic tornet men nu under sommaren får hon även komma och träna på gymmen inne i stan :)
 
Men först ska jag handla lite. Tänkte ta cykeln till Ica Maxi i Tornby. 
Hoppas de har Celsius annars får jag ta en sväng förbi proteinbutiken efter gymmet ;)
Ska även handla lite mat, eller ganska mycket.
Kylskåpet ekar typ :P
 
Pratade även med min kära mor förut och förhoppningsvis kommer hon och hälsar på nästa vecka :)
Mysigt! Hoppas hon även tar med en eller två hundar :)
 
Nu ska jag varva ner innan det är dags att sova.
 
Ha en fin kväll!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: