Kiss the cook

- postat i: Kost, Livet, Träning
Ja så står det på mitt förkläde iaf ;)
 
Nu har jag varit igång i köket igen.
Läste en blogg i går om hur man kan göra egna proteinbars.
Jag hade alla ingredienser som hon användt så jag tänkte "why not?"
 
Så nu står de i frysen för att "fästa" eller vad man ska säga.
 
Men så länge tänker jag promota mina galet goda isglassar :)
 
Gjorde de förra veckan och de är så himla goda... och nyttiga!!!
 
Det ända du behöver för att göra dessa godingar är:
Vattenmelon
1 kiwi
 
Jag började att skala kiwin och tärna upp den.
sedan tar du och mixar vattenmelon till en sörja. det blev ca 2,5 dl sörja när jag hade mixat mitt.
Häll sedan upp melonsörjan i isglass formar och lämna lite plats för kiwin.
Tryck i några bitar kiwi i formarna och sedan in i frysen minst 4 timmar ;)
 
Nomnomnom!!! 
 
Så nu sitter jag och njuter av en sådan här goding :)
 
Hoppas ni gillar dem lika mycket som jag ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: