Jobbelijobb

- postat i: Livet
Nu är jag hemma från jobbet. Eller har snart varit det i en timme :P
Har hunnit med att göra sallad till morgondagens lunch samt att koka ägg.
Fick även diskat lite disk ;)
Lite effektiv kan man allt va på kvällen.
 
Idag har det varit en riktigt bra dag på jobbet.
Dagar som dessa uppskattar jag mitt jobb extra mycket.
 
Vissa dagar vill man bara stanna hemma och skita i jobbet. Men oftast har jag väldigt kul när jag väl kommer dit.
Och det är för jäkla underbart :)
 
Och man ska väl vara tacksam för att man har ett jobb över huvudtaget? Right?!
Fat jag har aldrig haft så svårt att få ett jobb. Står man på dig och visar vad man går för så brukar det inte vara så svårt ;) Är man villig att lära sig nya utmanande saker så kommer man långt här i livet (låter som jag är 60 bast typ :P) Men så är det faktiskt ;)
 
Men nu ska jag nog ringa min mamma och tjöta lite med henne och sedan sova.
 
Natti natti!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: