home and back in bisness

- postat i: Livet
Förlåt för att jag inte har bloggat ett oar dagar men jag kände att jag ville ha semester helt och hållet.
Men nu är jag hemma i Linköping igen och är snart tillbaka till mina gamla rutiner.
 
Jag har precis packat upp allt jag haft med mig hem och det var en hel del.
Har bestämt att jag måste slänga ut lite gamla plagg innan de nya får komma in.
 
Men först ska jag prova lite nya grejor :-)
Nya träningsbyxor och springstrumpor som jag hoppas är bra. Samt ett nytt headset till mobilen som jag hoppas sitter bra när man springer.
 
Alltså så tänker jag bege mig ut för en joggingtur. Har inte joggat på jätte länge men har ju anmält mig till stadsloppet den 25/8 så det är dags att börja träna. 
 
Sen när jag kommer hem ska jag ha en ordentlig dusch :-D efter två dagar i stekade sol mår kroppen såå däääär :-/ har bränt mig lite kan man säga :-P
 
Här är en bild från hur jag såg ut efter gårdagen
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: