Gymmet + Invägning!

- postat i: Livet
Idag var det dags för en uppföljning på gymmet samt en offeciell invägning för mig.
 
Idag fick benen jobba massor. Vi la allt fokus på benböj. Så jag lär väl ha lite ont i rumpan i morgon kan jag tänka mig ;)
Dock hade jag inte alls mycket energi även om jag druckit en Celsius innan :/
Misstänker att det kan ha med ägglossning eller liknande att göra då jag har rätt ont i magen :(
 
Efter passet så var det dags för invägning.
Jag hade bara gått ner 0,4 kg sedan förra (4 veckor sedan) :( Jag gick ju upp lite när jag var hemma.
Men Micke påminde mig om att jag faktiskt gått ner 1,4 % fett så jag har gått ner en del i fett och byggt en del muskler. Vilket är super!
Men jag kan ändå inte känna mig riktigt glad över det. Har pratat med flera om att jag måste vara stolt över mig själv men ibland är det väldigt svårt.
 
Så lägg av med det Sanna! Jag vet att jag är as grym och jag har blivit av med massa vikt och bygger massa nya snygga muskler :) Plus att jag hoppdes på att ligga under 40% i fett vilket jag gör nu! Nu har jag "bara" 39,4% fett i min kropp. Och mindre ska det bli!
 
Nu ska jag verkligen försöka att inte väga mig de kommande 4 veckorna och bara skita i vikten.
Bygg muskler och bränn fett!!!!
 
Nu ska jag krypa upp i soffan framför en film med en smoothie tror jag.
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: