Glass i stora lass!

- postat i: Livet
Jo men visst.
 
Idag har jag ätit glass. Massor av glass :)
I födelsedagspresent fick jag av S att åka till kända Smultronstället i Söderköping för att äta glass :D
Det är verkligen så himla roligt och gott, men oj va mätt man blir :P
 
 
 
Min är glassen till vänster :) Nom nom! Så himla god :)
 
Jag fick även ett fint armband av S inne på Glitter och hon köpte ett likadant till sig själv så vi kan matcha varandra ;)
Really cool deer :)
 
Synd bara att vädret är så tråkigt.
Men tur var väl det annars hade det nog varit massor med folk i Söderköping.
 
Så nu är jag hemma och ska mysa lite i soffan tänkte jag.
Hoppas att det slutar att regna sen så jag kan bege mig ut på en joggingtur senare :)
 
Hoppas er dag är lika härlig som min :)
 
 
 Så här taggad och glad var jag i morse i mina nya jeans från Gina Tricot :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: