Frysning pågår

- postat i: Livet
Nu är jag hemma från affären. Eller det har jag varit i 2 timmar :P
 
Jag har packat in allt mumsigt jag handlat och chillat lite i soffan :)
 
Massa gott blev det. Men viktigast måste jag säga var Celsiusen. Hade ju helt slut på dem :P
 
Idag var det inte lätt att få mig sig allt hem vill jag lova.
Cykeln var riktigt tungt lastad. Speciellt den stora vatten melonen :P
 
 
Påsen till vänster (där melonen låg) var riktigt uttöjd när jag kom hem, men den höll :)
 
Nu har jag ställt in lite hemmagjord frukt-isglass på frysning.
Har testat att mixa vattenmelon och hällt upp i behållarna. Sedan skar jag upp små bitar av kiwi och stoppade ner. Så rosa/röda med gröna bitar i :D
Hoppas och trör de kommer bli riktigt goda :)
 
Vi får se i kväll.
Tänkte att de passar till efter gymmet ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: