För fint...

- postat i: Livet
Ja vädret alltså.
Vädret är för fint för att vara inne hela dagen!
Även om man är trött och seg eller bara lite halv deppig så måste man vara ute lite en dag som denna.
 
Så jag tog mig i kragen förut och begav mig ut på en promenad!
Ca 7 km blev det (runkeeper fackade ur totalt) under 80 minuters lungt promenerande genom valla och rydsskogen.
 
Har inte gått där förut men det var ganska mysigt.
Dock var jag lite trög gällande hur man skulle gå i motionsspåret så jag gick lite på känn bara :P
 
Efter det satt jag utanför vårt hus i skuggan och bara njöt av vädret en stund (försökte även blogga från mobilen men det ville inte :/)
Men nu är jag inne och vet faktiskt inte vad jag ska hitta på mer idag.
Äta något vore väl bra kanske...
Gjorde kycklinggratäng med couscous förut men vill inte ha det igen...
Får se vad jag hittar på.
 
Ska iaf summera träningsveckan.
Kanske kommer ett inlägg om det sen ;)
 
Puss på er så länge!
 
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: