Det går åt rätt håll

- postat i: Livet
I morse när jag gick upp och såg mig själv i spegeln så tänkte jag:
"Men oj va jag börjar bli smal". 
Jag vred och vände på mig själv och jo men visst börjar jag allt bli smalare och kan själv se resultat av mitt hårda arbete.
 
Känslan är helt underbar när man faktiskt upptäcker detta själv.
Alla säger det men man kan inte riktigt tro på det.
 
Det sitter så hårt i mitt huvud över att jag inte gått ner så mycket i vikt som jag har kunnat göra förr när jag svält mig själv med olika dieter.
I år har jag gått ner ca 12 kilo på 7 månader.
Förr har jag gått ner 23 kilo på 2 månader. Då åt jag nästan inget alls och jobbade fysiskt och tränade hårt. Till slut kollapsade kroppen för att den inte pallade.
Men pulver har jag gått ner 10 kilo på 5 dagar. men de gick man upp igen sen ganska så fort.
 
Så för mig känns fortfarande 12 kilo som lite. Men jag måste få in i huvudet att jag förbränner fett och bygger muskler! Muskler väger mer än fett men de tar mindre plats!
 
Eftersom jag kände mig så smal i morse tog jag fram måttbandet för att se om det blivit någon skillnad. De flesta ställerna va de samma men midjan (där jag är som minst) hade minskar med hela 5 cm. Jag mätte om och om igen för jag kunde inte riktigt tro på det. Så nu har jag ett midje mått som är under 100cm :D
 
Det är bara att fortsätta jobba och träna och försöka få in i huvudet att vikten är inte det viktigaste...
Jag har ju faktiskt gått från ca 47% fett till strax under 40% :)
 
 
 
 
Jag ska kämpa hårt för att få den kroppen jag vill ha!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: