dalande känslor

- postat i: Livet
Ibland är mina känslor en riktig berg och dalbana.
 
Just nu känner jag mig faktiskt väldigt ledsen och jätte tjock och äklig. Ibland får jag sådana känslor och har svårt att putta undan de.
 
Jag känner mig fet och lat och vill bara spy på migsjälv. 
Varför?
Jag vet inte. Kanske för att jag åt en glass för 2 timmar sedan? Men jag har inte "förbjudit" glass för mig själv.
Men av nägon anledning känner jag mig svag som åt den.
 
Jag vill inte känna mig såhär ledsen och fet.
Hatar känslan!!
 
Jag vill känna mig stark och tränad!
Kan det vara gym abstinens?
På måndag får jag äntligen komma dit igen ♥
 
Imorgon ska jag nog leta fram de nya träningskläderna från ullared och dra ut på en löprunda och börja året som 25 åring på bästa sätt. Det får nog även bli lote styrka hemma så som situps och armhävningar. 
 
Men just nu känner jag mig bara gråtfärdig och vill krypa upp i en famn och bli kramad av någon
 
Kanske inte det roligaste eller mest motiverade att läsa men det är verkligenheten.
Jag vill att ni ska veta att det inte alltid är lätt och bara glider på. Verkligheten är a pain in the ass sometimes.



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: