dagens gympass

- postat i: Livet
Idag blev det ett långt gympass.
2 timmar blev det totalt!
Mycket svett och good mind.
 
Mest nöjd är jag med mina squats. Efter uppvärmning så körde jag 25*4 utan vikt och avslutade stark med 10*4 med 18,5 kilo. Riktigt jobbigt i slutet och ena knät tog lite stryk. Men det försvann rätt fort ;-)
 
Var även väldigt nöjd med mina chin ups. Börjar få till rörelsen ordentligt och de känns riktigt gött.
 
Bänkpressen var inte heller en besvikelse. Körde med 35 kilo och jag klarade 8+5+3. Väldigt nöjd med det :-)
 
Totalt gjorde jag 20 olika övningar så kroppen har verkligen fått sig en ordentlig omgång ;-)
 
Denna veckan kommer jag även köra Torsdag em samt Söndag lunch/em.
 
Så himla roligt när man känner att man utveckas och blir starkare :-)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: