Challange!

- postat i: Livet
Jag har flera gånger sett denna utmaning på istagram och nu känner jag mig faktiskt redo att ta mig an den.
30 Days squats challange fast jag har lagt till 5 dagar då det såg bättre ut på kalendern jag gjorde ;)
 
Var tredje dag får man vila och kör jag ska klara 300 stycken dag 35 ;)
Självklart måste man inte göra alla i en följd men alla ska göras under samma dag!
 
Då kanske inte alla vet vad squats är. På Svenska kan man säga knäböj/benböj.
Se bilden nedan hur du ska göra...
 
 
Jag kan ha lite svårt med balansen ibland så jag gör gärna mina vid soffan. Då sätter jag mig ner, långsamt, och bara snuddar vid dynan och går sedan långsamt upp igen. Armarna kan du hålla över bröstet om du vill. Det viktigaste vad jag har förstått de som är att hålla upp huvudet och "brösta upp".
 
Jag hoppas denna challange kan hjälpa mig att bli bättre på knäböj och ge mig mer balans. Sen vill jag ju gärna ha en fast och snygg rumpa och tajtare ben :)
 
Är du också sugen på denna utmaning tycker jag du ska pröva den.
 
Lets do this!!!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: