busstur genom älvsborgs län

- postat i: Livet
Från Trollhättan till Tibro blir det.
Så rätt över västgöta slättern mellan värnen och vättern :-)
 
Påväg till familjen efter 2 dagar med mormor.
Ska bli skönt att komma hem och bara va med familjen.
 
Kan tycka min mormor är lite jobbig när hon säger saker som "du kommer aldrig i den där" "onesize du kan ju drömma vidare" "den ser jätteliten ut på dig" "går du runt i bikini?" 
Jag försöker bara skaka av mig kommentarerna och tänker att jag ska fan visa dig!
Fast jag vet att hon älskar mig så tycker jag det är jobbigt att höra. Men jag vet de är inget mot vad andra får stå emot. 
 
Jaja det ska iaf bli skönt att komma hem till pappa och mamma. Jag fick ju med mig en massa tjusiga kläder hem iaf.
Igentligen skulle jag vilja önska mig mer nödvändiga saker i 25års present men jag kan inte komma på något jag behöver som passar som det.
Så lite nya kläder är alltid trevligt :-)
 
Hoppad ni har det bra!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: