105!

- postat i: Livet
Då är dagens alla squats gjorda.
36 stycken på gymmet, 19 + 25 + 25 = 105!
 
Idag var de riktigt jobbiga dessutom. Men som tur är jag ledig i morgon och då ska jag se till att göra mina 110 squats så tidigt som möjligt. Sen är jag ledig från dem tills på fredag. (fast jag ska ju fortfarande göra dem på gymmet på torsdag).
 
Är ni fortfarande med på squats challange. Ge inte upp.
Ta några åt gången om du tycker det är jobbigt, precis som jag gör.
Och det ska vara jobbigt, då vet man att de tar ;)
 
I morgon är jag som sagt ledig från jobbet.
Tänkte passa på att städa.
Rensa lite här hemma och lägga ner en del saker i källaren m.m.
 
Hoppas även på en joggingtur på em/kvällen men jag får se.
 
Det viktigaste är att jag ser till att äta bra. Det har blivit alldeles för mycket fika på jobbet i sommar :/
Skärpning Sanna!
Visserligen brukar jag vara rätt duktig hemma. Men jag ska kunna vara duktig på jobbet också!!!
 
Men något annat som är awesome utav mig är att jag har gått 80 dagar utan godis och alkohol idag!!! Inte illa pinkat tycker jag ;) Keep up that good work and do some more!!!!
 
Be the best you can be!!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: