-18, 2 kilo

- postat i: Livet
Fy fasiken va jag är bra när jag tänker efter.
På "ynka" 35 veckor dvs 7 månader har jag gått ner hela 18, 2 kilo.
 
Det är ett snitt på 0, 52 kilo per vecka! Och då gick jag ändå upp lite i mars/april när jag var sjuk.
 
Så nu är det inte långt kvar tills halvvägs. Dvs minus 20 kilo.
Jag har som mål att i slutet ha gått ner 40 kilo. 
När jag sa det kändes det som en dröm siffra att vågen kanske en gång ska visa 78 kilo eller mindre men nu känns det genomförbart.
Jag måste bara låta kroppen ta det i sin egen takt.
Utan att svälta mig själv.
 
Jag mår så himla bra i mig själv som person nu för tiden och jag ska fortsätta min starka resa mot mina mål!
 
Jag klappar mig lite extra på axeln och åker nu hem till mamma och pappa. Får se om min snälla lillebror kommer och hämtar mig vid tåget sen.
I eftermiddag ska jag gosa med Trixie och Morris och även Logi, Farsaell och Loke ♥
 
Ha en fantastisk dag!


Sofie

Du är så sjukt duktig gumman :D
Blir så glad lika lycklig som du!!
Nu är det bara ta nästa mål!!
Heja dig <3


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: