Zumba!

- postat i: Träning
Sorry att jag inte har uppdaterat så mycket idag, men det har varit mer eller mindre full rulle hela dagen.
 
Har varit med en kompis på Ikano där vi lullade runt till strax innan 16. 
Väl hemma var det bara att svida om till träningskläderna och dricka en Celsius för att tagga inför kvällens Zumba pass.
 
Det var samma tjej som hade passet i går och hon är grym!
Hon hade tagit till några andra låtar och vi körde järnet.
Svetten lackade och benen brände :)
Detta Zumba pass är verkligen något som passar mig. Jag älskar musiken. Jag älskar att dansa och jag älskar att skaka loss!
 
Efter passet ville jag berätta för instruktören hur grymt bra pass det är och att jag verkligen älskar det. Vet ni vad hon säger då?
"Tack, men du är ju as grym själv. Jag såg dig redan i går och du ger verkligen järnet. Så himla bra kämpat!" 
Jag börjar nästan gråta av lycka över att någon annan, som jag inte känner tycker jag är duktig på en träningsform. Den känslan ska jag bära mig mig resten av veckan. 
Hon sa också att hon hoppades att se mig flera gånger :)
Åhh Hon gjorde min dag utan tvekan :D
 
Så nu är jag lätt över taggad och måste vänta en hel vecka innan nästa Zumba pass.
Hur ska jag överleva? Får väl köra lite här hemma ;)
 
                                                           


Tess

Härligt med sådana ledare!

Svar: Visst är det! Man blir ju så himla glad och peppad :)
Sannasaur

Bästa Sofie ; )

Gumman så kul och skulle ja vara en ledare som hon skulle jag säga samma sak för du är så grym!! Och när du väl är på ett pass kör du järnet jag vet själv för har dansat Brevid den underbara människan med energi, grym, bäst m,m och den underbara människan är så klart du Babe <3 älskar dig gumman!!

Svar: <3
Sannasaur


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: