Work out!

- postat i: Livet
Shit va härligt trött och mör jag är nu!
 
2 timmars träning på Actic och jag är som en död gris ;)
Körde först en timme på gymmet med crosstrainer, maskiner, vikter och lite löpband. Sedan blev det 1 immes Zumba. Inte riktigt de rörelserna jag är van vid och helt plötsligt kom det lite riverdance... Haha men kul och jobbigt var det iaf.
 
Oj va jag svettades.
Trodde jag fått upp lite kondis men ack nej det hade jag inte :P Det var verkligen riktigt jobbigt och svetten bara rann :P
 
Efter träning så bokade vi in oss på ett Body Pump pass på söndag. Gillar det igentligen inte då jag bara får ont, men jag fick lite tips av killen i kassan. Så det får väl bli typ 5:e gången gilt kanske?
Vi bokade även in varsin timme prova på träning så det ska bli spännande att se vad det kan leda.
 
Det sköna är att jag verkligen känner mig på gång och as taggad att bli av med mina överflödiga kilon för alltid nu! Är så trött på magen som hänger och dallrar.
Det ska bli så nice NÄR den är borta!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det att laga lite käk ;)
 
caio



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: