Träning

- postat i: Träning
Då är man nytränad och nyduschad :)
Så himla skönt.
 
Corepasset var inte riktigt för mig då jag bara fick ont i axlar och nacke. Jag behöver nog bygga upp de musklerna först och kanske gå ner 10-20 kilo, sen kan det nog passa mig :)
Efter passet gick vi över till City 2 och körde vårat gymprogram och några övningar kändes riktigt tunga denna ång, medan några var lite lätta. Måste komma ihåg att be någon kolla på mig när jag kör en ben maskin för det kändes konstigt. 
 
Jag bokade även in uppföljning med min träna. Så vecka 10 så vi se hur mycket jag gått ner och om jag fått mer muskler och mindre fett ;) Ska även gå genom programmet och se om vi ska utveckla det lite kanske.
Valde att ta vecka 10 då det är precis innan jag åker till England. Tänkte att det kunde vara motiverande att hålla igång träningen när jag är där också. Får hoppas att vädret tillåter PW och löpning i Chester bara :)
 
Så nu är det bara att ge järnet för om 6 veckor precis är det uppföljning. Jag hoppas att jag kan gå ner ca 1 kilo i veckan, dvs ca 6 kilo men 8,5 vore riktigt nice. För då skulle jag ligga under 100 ;) Så nu gäller det att lägga i hårdhanskarna för att klara det. Jag borde kunna klara 8,5 klo på 6 veckor, eller vad tror ni????
 
Satsa kan man alltid göra, right?!
 
Men nu ska jag krypa under täcket för i morgon ska jag skriva tenta på morgonen.
Så håll tummarna för mig mellan 8-11 ;)
 
Sov gott


Bästa Sofie ; )

Klart du klarar de gumman!! Ge dig bara fan på de!!!


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: