Toppen start

- postat i: Livet
Jag måste bara säga att detta har varit en toppen start på veckan. Inte bara vecka, på året!
 
Jag har redan gjort så mycket som jag velat göra.
Jag har börjat träna regelbundet (kanske är tidigt och säga, men 5 pass förra veckan)
Jag har slutat snusa (gjorde jag visserligen förra året men jag håller fortfarande i det)
Jag har en lägenhet i stan.
Jag träffar mer folk, vänner och nya eventuella vänner.
 
Jag känner verkligen att jag startat ett nytt kapitel i mitt liv. Och det känns så himla bra!
 
Idag har också varit en riktigt bra dag. Lång men bra. 
Jag är nog mest nöjd över att jag har stått emot suget efter socker hela dagen. Även om jag fick en sådan här automat framför mig förut när jag pluggade
 
 
Men jag klarade mig ;)
Heja mig!
 
Jag har också varit duktig som ställde mig och diskade sent på kvällen för jag fick tuppjuck på att jag inte gjort det tidigare.
 
Men nu ska jag slappa lite framför tvn innan det blir sängen :)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: