Tisdag den 22 Januari!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag tog lite sovmorgon idag och har precis ätit lite frukost :)
Idag fick det bli äggknäcke med kaffe.
Enkelt och gott.
 
Idag är det föreläsning mellan 13-15 vilket betyder att jag behöver åka vid 12. Jag tycker det är en jättejobbigt tid för det sabbar min matrutin. Jag menar, jag har precis ätit frukost. Klarar jag mig utan mat till typ 16.30 eller ska jag äta något 11.30? Hade jag haft mackor eller något som jag kan äta kallt så hade man ju kunnat äta något på bussen men jag har ju inte det :/
 
När jag får pengar så får jag köpa typ Skyr eller kesella att äta på bussen dagar som denna.
 
Ikväll är det dags för träning igen ;) Då blir det Box, samma pass som förra veckan.
Ska bli riktigt kul! :)
 
Så nu ska jag städa lite här hemma för i morgon ska jag vara värdinna för en Party Lite kväll hemma hos mig :)
Ska bli väldigt trevligt :)
 
Hoppas ni får en riktigt fin dag allihopa!
 
Puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: