Tisdag 8 Jan

- postat i: Livet
Då är tisdagen här och det känns som det är jättelångt kvar till helgen. Men det kommer gå fort.
 
Idag har jag faktiskt inget inbokat på hela dagen. Jag funderade ett tag på att ha en vilo dag men jag tror att jag ska ut och promenera med mina mörbultade ben och kanske köra ett Zumba pass hemma.
 
Jag måste dock plugga lite inför morgondagens grupparbete då jag inte kan närvara. Kanske få ta en tur till biblioteket för att kolla upp de grejerna.
Jag måste även ringa hyresvärden och felanmäla mina trasiga fläkt i köket så jag slipper matos i hela lägenheten.
 
Men först av allt ska jag göra mig frukost. Får se vad det blir. Har inte riktigt bestämt mig ännu.
åhh nu blev jag sugen på plättar :D Det ska jag ha :D
 
Vi får höras senare så ska jag göra lchf plättar nu ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: