Tagga Dugga

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag är uppe tidigt för en gång skull, känns det som, för att jag ska skriva en dugga klockan 10 i Norrköping.
Hoppas jag klarar den denna gång. Är inte kul att ha saker efter sig.
 
Efter duggan ska vi ha lite grupparbete i vår grupp inför onsdagens seminarium som är den sista examinerande uppgiften denna kurs.
Nästa måndag börjar ny kurs och den heter Ljud och Ljus.
Jag har knappt läst på vad den handlar om men det ska jag nog hinna med under denna veckan då vi är typ helt lediga ifrån skolan. Några timmar idag och 1,5 timme på onsdag :P Nice vecka. 
Då kan man inte klaga på att man inte orkar och träna :P
 
BTW så hade jag nytt läsar rekord i går :D 70 stycken unika besökare och 142 sidvisningar. Dvs att varje läsare var inne och läste i snitt 2 gånger var i går :)
Riktigt kul :)
 
Nu ska man bara bli av med en massa kilo så man verkligen kan bli en inspirationskälla till andra ;)
 
Nu ska jag måla på ansiktet så hörs vi senare.
Ska försöka uppdatera bättre än mina vanliga skoldagar men jag kommer sällan ihåg det :P
 
Puss på er



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: