Studie motivation

- postat i: Livet
Jag är rätt så skoltrött nu efter 2,5 år på universitetet.
Jag älskar liver som student för man lär känna så många nya fantastiska människor.
Men själva pluggandet är jag lite less på.
 
Kan vara för att jag har en tenta efter mig från förra året som jag ska skriva nästa vecka för 6:e gången! Jag har varit riktigt nästa de två senaste gånger att klara den men så har det varit något litet J*vla fel som gör att jag kuggar hela skiten. Ärligt så Hatar jag den tentan på det setten den är uppbyggd. Jag kan kursinnehållet men blandar ihop eller missar att läsa frågorna. BLÄÄÄÄÄ!
 
Så istället för att pluggar har jag typ lekt med instagram, diskar, tvättat, pratat i telefon m.m.
 
 
 
1. Mina Espressomuggar från GeKås. 2. Håret idag. (Love my hair!) 3. Dagens frukostcollage. 4. Gårdagens outfit.
 
Nä nu får jag ge mig och faktiskt läsa igenom tentorna jag skrivit en gång innan min pappa kommer för att luncha med mig :D Älskar min familj så himla mycket ^^
Pratar med min mamma typ minst 1 gång om dagen <3
 
Plugga va det Sanna!
 
Vi hörs!
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: