"Smal vs Tjock"

- postat i: Livet
Jag började googla lite på bilder för att motivera mig själv.
Så fick jag en tanke när jag såg denna bild
Min första tanke, hur fan kan man tycka att Whitney (tjejen till höger, vunnit ANTM) är tjock??? Hon är hur snygg som helst! Jag ser ju mycket heldre ut som henne med kurvor än bruden till vänster som jag tycker ser ut som en tonårs pojke typ. Alla har vi våra åsikter och jag får ha mina precis som alla andra.
 
Därför tänkte jag bara lägga upp en massa bilder på olika tjejer så får ni bestämma vilka ni gillar bäst och vilka ni ser som motiverande. För det är också olika.
 
                                            
 
                                                        
                                                     
 
 
              
 
 
                   
 
                                                      
 
Men viktigast av allt är att just DU älskar din kropp. Det spelar ingen roll om din partner, dina föräldrar eller dina vänner säger att du är så snygg och nu ska du väl inte gå ner/upp mer i vikt. Du ska älska din kropp. Du ska leva med den. Du ska se den varje dag. Varför då inte älska det du ser?
Sen vet jag att precis som jag har många kvinnor alltid komplex för något. Oavsett om du är smal, normal eller tjock så kommer vi säkert alltid störa oss på något.
 
Jag har två stora komplex med min kropp. 1. min vikt och hur det påverkar min kropp fysiskt, hur den mår och hur den ser ut. 2. Mina bröst. Hatar dem. Hade jag haft pengar hade jag utan tvekan opererat dem. 
 
 
                                                      
 
Jag låter denna bild tala för sig själv!
 
Så oavsett vad dina mål är så krävs det oftast hårt slit och arbete för att nå dem. Ge inte upp, det blir alltid ljusare även om det kan kännas mörkt ibland.
 
Är du omotiverad kan du alltid googla på massa olika bilder, bloggar och annat för att tagga till lite ;)
Nu är jag så taggad att jag får nog göra lite utfall eller något ;)
 
Puss och gonatt på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: