Sista Januari!

- postat i: Livet
Japp i morgon är Januari över och vi börjar på den kortaste månaden Februari. Ett steg närmare våren och sommaren :D
 
Jag har varit upp ett tag och håller på att tvätta, så jag kan ha lite rena träningskläder ;)
Annars har jag ätit lite frulle. Idag blev det två knäcke med tonfiskröran som jag gjorde tidigare i veckan. Den räckte verkligen länge. Det stod att det var två portioner och jag har ätit 7 stycken falurågrut med denna smarriga röran. 
Så för en person så räcker den i 3 dagar :)
 
Vad ska jag göra idag då?
 
Tvätt på förmiddagen. Ska även rota fram dammsugan tänkte jag.
Skolan är det idag också mellan 13-15 vilket betyder att jag går vid 11.45 och är hemma runt 16.30.
När jag kommer hem ska jag byta om och eventuellt ta en Celsius för det står SPINNING på schemat klockan 17.30! 
Sen är jag väl hemma runt 19.00 och då blir det att laga middag och ta det lugnt innan det blir dags för sängen :)
 
Är så himla taggad för spinningen idag! Men jag måste påminna mig själv av att lyssna på min kropp och känna efter vad jag klarar av och sedan pusha lite till, men inte för mycket. Det är svårt tycker jag att hitta det lagom läget. Men jag jobbar på det ;)
 
Hur ser er dag ut i dag då???
 
Puss puss



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: