Sannasaur?

- postat i: Livet
Vem är Sannasaur? 
Många av mina läsare tror jag att jag känner. Har ju snitt 50 besökare/dag och jag tror det är tack vare alla mina vänner jag har på facebook. Men några av er kanske inte vet vem jag är. Eller så kanske ni inte känner mig så väl.
 
Jag hittade en "blogg lista" på nätet men jag skulle vilja kalla det en härligt fjortis lista. Gjorde sånna jämt på typ Lunarstorm när man va lite. Kan ni fatta att det är 10 årsedan jag var fjortis :P
 

HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat två personer åt gången: Nej.

Varit kär: ja.

Förlorat någon speciell person: Ja tyvärr....

Varit deprimerad: Ja men inte lika ofta längre. Blir dock höst/vinter depp.

Varit så trött att du somnat sittandes: Om det är samma sak som att däcka, så ja :P

Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Hmm räknas det när man försökte rymma hemifrån när man var typ 9år???

Brutit ett ben? Nej, och kommer förhoppningsvis aldrig att göra det heller!

Gjort nåt du ångrar? Jag tror inte man mår bra av att ångra något. Gjort är gjort!

Hoppat Bungee Jump? Nej, skulle aldrig våga.

Ljugit för någon du tycker om? Ja tyvärr. Har man ett beroende av något kan man nästan göra vad som helst, även ljuga för sina föräldrar.

Ätit en hel tårta? Inte på en gång tror jag, men en kladdkaka har man fått i sig rätt fort :/

Gjort bort dig offentligt? På fyllan mjöligen :P

 

 

 

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: Inte än men jag tror jag kommer få flera detta år :)

Fått ditt hjärta krossat: Nej.

Hur många barn vill du ha i framtiden: Minst 2.

Har du några husdjur?: Hemma hos mor och far. På pappret har jag hunden Trixie och hästen Farsaell. 

  

Vill du ändra ditt namn: När jag var liten ville jag men inte nu längre. Mitt namn är rätt unikt ;)

Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var på GeKås med min mamma och hon köpte senaste tillskottet till familjen; Morris.

Vilken tid vaknade du idag: Strax efter 7

Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov... 

Någonting som du längtar till: Resan till England.

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag tagit hand om min kropp bättre, tidigare.

Vad lyssnar du på just nu: Ingenting, har TVn på i bakgrunden..

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Japp. Hade en gammal skolkamrat som hette det.

 

OM DIG:

Vad är ditt fullständiga namn: Sanna Maria Elisabeth Norin

Stjärntecken: Kräfta

Kille eller tjej: Tjej

Grundskola: Aspenäs skolan och Torpskolan

Gymnasie: Vreta Gymasiet. Så jävla bra!

Högskola: Linköpings Universitet

Hårfärg: Brunrött.

Långt eller kort hår: långt! :)

Längd: 1,79 cm

Piercings: Öronen 4st och tungan.

Tattoos: Nacken och en på varje ben (insidan).

Höger eller vänster: högerhänt.

Operation: Galsten och visdomständer (jag räknar det som operation).

Bästa vän: Har flera mycket nära vänner! Ni är bäst!

Sporten du spelar: Amatör fotboll. Ridningen ligger lite på hyllan tyvärr.

 

JUST NU:

Äter du: Ingenting.

Dricker du: Inget.

Är du på väg att: Gå och lägga mig.

 

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: Helt klart!

Vill du gifta dig: Om jag kan hitta den rätt så ja.

Karriär i åtanke: Lärare och sedan vet jag inte. Kanske Zumba instruktör ;)

 

TROR DU PÅ:

Dig själv: Ibland.

Mirakel: Nja jag tror du får jobba hårt om du vill ha något här i livet.

Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men åtrå vid första ögonkastet.

Himlen: Nej.

Änglar: Nja, bara de som finns här på jorden runt om kring mig <3

 
 
Lite information om mig. Undrar ni något om mig är ni alltid välkomna att fråga :)
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: