Publikrekord

- postat i: Livet
Igår jobbade jag med bloggen i flera timmar på kvällen.
Har noll koll på hur man fixar design och likande grejer.
Sabbade totalt den gamla utan att ha sparat allt men nu har jag ju en nya lite annolunda header iaf.
 
Detta fick med sig ett nytt publik rekord :D yeyh!
 
 
Här kan ni se en bild på hur det ser ut för mig när jag kommer in på bloggen. Ni ser den röda linjen som pekar rätt upp. Den visar ju antalet gånger folk har varit inne på bloggen. I går var ni 253 gånger :D Galet. Den blåa linjen under visar hur många unika besökare som har varit inne och tittat på bloggen och i går var det 78 stycken. 8 mer än dagen innan :D
Blir så himla glad.
 
Har ju börjar göra reklam för bloggen via min instagram också. Kanske är den som lockar besökare.
Det är iaf jätte roligt att veta att några läser det jag skriver ^^
 
Vad händer idag då?
 
Jag sitter med en kopp kaffe och är påklädd för att ge mig ut på en power walk! Minimum är 30 minuter!
 
Så nu ska skona på så hörs vi senare
 
Puss puss


Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

ja kan fixa en ny header åt dej om du vill

Svar: Jag kan ha denna i några veckor men sen får du gärna hjälpa mig :)
Sannasaur


URL: http://mammatillyrla.blogg.se
Sofie

Så kul gumman :) du skriver så bra och mycket :) puss Babe

Svar: Tack :)
Sannasaur

jossan

det är alltid spännande att läsa din blogg!

Svar: Va kul att höra ^^
Sannasaur


URL: http://jossanochmax.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: