Prov träning

- postat i: Träning
Har haft en provträning med instruktör på Actic.
Han hjälpte mig att bygga ihop ett program för att bygga upp muskler runt mina knän då de är lite dåliga. Så det blev rumpa, framsida och baksida lår.
Jag vill även jobba på min hållning och mina axlar. Dvs få tillbaka dem då de är lite framåt tryckta. Så lite push/tryck och pull/dra övningar för skuldrorna, axlarna och armarna.
Samt lite för magen och bålen för att få starkare rygg och mage.
Så nu jävlar!
 
Jag fick även väga mig på deras body scanner (mycket bättre än vad jag har) så att jag har en start vikt. Så får jag väga mig vid mina uppföljningar ;) En bra morot till att träna hård och jobba bort mitt fett.
 
Riktigt trevlig kille som var/är min instruktör. Är även min granne ;) Världen är bra liten. Så nu är jag taggad för jag kände att han verkligen tror på mig och vill att jag ska lyckas. Så nu är jag riktigt taggad för att visa vad jag går för!
 
Får se när det blir uppföljning. om 4-8 veckor tänker jag så att man känner att fått ett resultat och kanske vill ändra lite på maskinerna och träna fler muskelgrupper.
 
Så nu har jag en startvikt på gymmet och nu ska vi bara jobba nedåt ;)
 
Hej, jag är lätt övertaggad :P haha
 
Nu ska jag varva ner lite i soffan.
 
Puss på er!


Anna

Åh, vad roligt det låter!! :)

Svar: Ja det var/är det verkligen :D
Sannasaur


URL: http://kyngala.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: