Positiv överraskning

- postat i: Livet
När jag kom till gymmet visade det sig att de bytt Dance Arobics till Zumba!
Det blev jag ju inte ledsen för. Plus att instruktören var toppen. Taggad, peppande och jättehärlig inställning :)
 
Så det blev ett Zumba pass på 55 minuter samt 35 minuter på gymmet med passet som "min" instruktör byggt åt mig. Det var riktigt härligt
 
När jag kom hem var jag vrålhungrig så jag gjorde mat direkt. Det blev en kyckling wok isch... med massa kryddor och grönsaker. Till detta hade jag lite keso för att ha något mildt till då maten blev rätt stark :)
 
Kyckling file, purjolök, vitkål, paprika, tomat och majs. Serverat med Keso :)
 
Det blev ritkigt gott och mycket. Så jag har en portion i en matlåda som jag kanske tar i kväll eller i morgon :)
 
<3


Karin

Din blogg är ju inspirerande på många sätt... Inte minst för alla receptideer på god mat man får. :)

Svar: Va härligt att höra Karin :) Det gör mig jätteglad :)
Sannasaur


URL: http://Nupur.blogg.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: