Oväntat

- postat i: Livet, Träning
När jag kom till gymmet för att köra Arobic dance så var det tydligen bytt till Body Step.
Jaja då testar vi väl det då tänkte jag och körde.
 
Har testat step för massor av år sedan och jag brukar gilla mycket kordinations övningar där man behöver tänka lite men mina knän tyckte det var väldigt jobbigt att ta sig upp och ner på stepbrädan.
Det kändes jobbigt och jag kände mig lite ledsen men NEJ! Det ska jag inte vara, bestämde jag. Jag får röra mig som jag kan och försöka hålla pulsen uppe. Jag pushade mig själv att prova några rörelser som jag inte kände mig bekväm med. Till exempel att hoppa jämfota över stepbrädan och landa ner i 90 graders vinker med knäna.
Jag tycker det är läskigt att hoppa jämfota över saker för jag tror alltid att jag ska fastna med fötterna och trilla.
 
Men vet ni vad! Jag klarade det! Flera gånger dessutom!
Det är sånna dagar som man ska klappa sig själv på axeln!
Jag ska fortsätta att jobba mig utanför den bekväma boxen som jag är så van vid, men i min takt!
 
Så det är bara fortsätta och jobba så kommer jag också nå mina mål!
 
Nu ska jag ta tag i pluggandet några timmar :)
 
Puss på er!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: