Onsdagen den 23 Januari!

- postat i: Livet
God morgon på er!
 
Jag sitter här med lite morgon kaffe och har precis tvingat i mig en skål med havregrynsgröt. Ska du klara mig fram till 12 typ :/
Jag har med mig lite mandlar som snacks också.
 
Idag är det föreläsningar mellan 8-15. Så jag kommer inte vara hemma förens 16.30.
Så blir det att fixa och dona lite här hemma för i kväll ska jag vara värdinna för ett home party från Party Lite :)
Ska bli väldigt trevligt faktiskt :)
 
BTW så skakar fortfarande mina fingrar när jag skriver. Men jag fick inga blåmärken ifrån Angelicas sparkar....än.
 
Så idag blir det ingen träning men sedan satsar jag på att köra torsdag, fredag, lör och söndga. Får se om det blir alla dagar. men jag satsar på det iaf :)
Nu ska jag packa väskan men vi hörs i kväll :)
 
Puss puss
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: