Onsdag 16 Januari

- postat i: Livet
God morgon på er!
Nu har halva Januari gått. Hoppas resten av vintern går lika fort.
 
Jag har haft en seg morgon. Jobbigt att ta sig upp sängen så det blev ingen promenad nu på morgonen.
Jag gjorde mig lite plättar till frukost och har avnjutit dem framför nyhetsmorgon.
 
Har ni hört om masskrocken utanför Helsingborg? 1 person har dött och 46 har skadats!
Polisen misstänker att några bilar har haft sommar däck.
Är folk seriöst dumma i huvudet. Hur kan man åka på vintern i sommar däck. Då ska man inte åka bil alls i sånna fall.
 
 
Även om man själv tycker att man kör bra så kan man aldrig räkna med moder natur eller sina medtrafikanter.
 
Nu ska jag göra i ordning mig inför dagen.
 
På schemat står det:
  1. Redovisning på universitetet
  2. Body Attack på Actic

    Får se när man hinner att äta bara. Får nog bli en tidig lunch för att min buss går 12.10 och jag hinner inte äta innan jag ska till gymmet. Kanske ett äpple på vägen.

    Ha det fint idag



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: