Om Sannasaur får önska

- postat i: Livet
Jag är en person som älskar att dagdrömma och fönstershoppar gärna på nätet.
Som student har man ju inte så mycket pengar men man kan ju alltid önska och drömma :)
 
 
 
 
1. NutriBULLET. Har ni sett reklamen för den. En juciemaker som klarar nötter och frön m.m. Men jag känner att pengarna inte är värda. Kostar runt tusenlappen.
2. Vår! Jag vill ha vår, sol, värme, blommor, fågelkvitter. Ja allt som har med våren att göra. 
3. Uteplats. Hade gärna haft en uteplats till våren och sommaren där man kan njuta av en kopp kaffe i solen och grilla på kvällarna. Älskar att grilla med grönsaker och tzatsiki till. Det bara vattnas i munnen.
4. En pulsklocka. För att hålla koll på vad min puls ligger när man är ute och power walkar och när jag ska springa i framtiden. Denna finns på Intersport för 1800:- så det kanske är något jag kan unna mig längre fram i vår.
 
Drömma kan man alltid men det är också viktigt att komma ner på jorden igen, för att träna lite ;)
Man blir ju tyvärr inte av med fettet hur mycket man önskar eller drömmer.
 
<3 Sanna saur
 



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: