oh happy day!

- postat i: Livet
Bästa starten på dagen på väldigt länge!
 
Det är ju invägningsdag!!! Jag bytte ju från Söndag till Fredagar.
 
Och va tror ni?? Har jag gått ner något???
Klart jag har, annars skulle jag inte vara så här glad ;)
 
Jag har gått ner 1,5 kilo sedan i Söndags!!!
Jag har dessutom gått ner 2% i fett och byggt upp 1% muskler!!!
How awesome is that?!?!
 
Jag har lyckats hinna med 4 träningspass under veckan och det har verkligen gett resultat :D 
Självklart har jag tänkt på vad jag stoppat i munnen och ingen godisbit har passerat. Ska erkänna att jag tog en lussebulle i måndags efter den misslyckade duggan. Men bara för att en kompis bjöd. Annars har jag skött mig riktigt bra! Hejja mig!
 
Så det är bara att keep up the good work!
 
Vågen står nu på 110,5 och nästa vecka hoppas jag på att det står under 110. För då är det mindre än 10 kilo till under 100. Längtar tills det är två siffrit på min våg. Förhoppningsvis gör de det lagom till våren ;)
 
Oh happy day!!!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: