Mys kväll

- postat i: Livet
Jag har haft en riktigt mysigt och rolig kväll med fina vännen Tess och hennes supersöta hund Isak :)
 
 
Bara så söt :)
Fast inte sötare än mina tjejer hemma hos mamma och pappa ;)
 
Vi har ätit Tacos (kunde ni lista ut att det var Gaucamole och nacos?) vilket vi typ alltid gör när vi träffas.
En annan klassiker är grönsaker och dipp. Det får vi ta nästa gång, men lite vin till kanske :)
 
Pratat massa minnen och killar och annat strunt, ni vet två singlar imellan ;) haha
 
Så idag har jag varit uppe mycket senare än vad jag brukar :P
 
Men nu blir det sängen för i morgon ska det gymmas. Vi bokade Body Pump som är 17.00 men jag kommer nog gå dit redan vid 16.00. Får se vad Angelica säger om det i morgon. Annars får jag övertala Emelie att komma tidigare. Hon gymmar redan där så det är nice att känna flera på samma gym :)
 
BTW så har jag TYP lovat Tess att jag ska springa tjejmilen med henne i höst. Men innan vill jag köra några kortare lopp. 2013 är mitt år och jag ska vara bossen över det!!!!
 
Nu får jag tagga ner med en bok så jag kan somna också. haha!
 
Vi hörs i morgon mina änglar <3



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: