Motivation

- postat i: Livet
Hittade en fitnessblogg som ger många bra och motiverande tips.
http://www.nattstad.se/Fitnessbloggen2013
Ni får gå in och kolla själva om ni är träningsintresserade.
 
De skrev även om en fettförbräningsprodukt vid namnet Black Burn
 
 
Black Burn ska tydligen vara det bästa inom fettförbränning i Usa. Man ska kunna gå ner 2 kilo i veckan.
Man tar två piller innan varje måltid. Dvs 6 piller om dagen. Det ska ge mer energi, mindre hunger känsla osv...
Pris ligger på 349:- för 120 kapslar vilket räcker i 20 dagar om man äter 6 piller om dagen.
 
Skulle vara spännande att prova om man hade hur mycket pengar som helst men de är lixom dyrare än  mitt gymkort :P
 
Jag fortsätter på min träning och min kost så kommer resultaten också en dag ;)



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: