Motivation!

- postat i: Livet
Jag längtar till gymmet och ska strax avnjuta en Celcius för att tagga upp inför passet :)
 
Men jag tänkte kanske vi också villa ha lite motivation för att komma iväg till gymmet, ut och springa eller bara göra lite hemma på erat golv ;)
 
                                             
 
 
                                                 
 
Hur snygga har inte dessa brudar blivit?! 
Jag är så imponerad över vilket jobb Bob och Jillian på Biggest Loser lägger ner för att hjälpa människor att ändra sina vanor. Okej, visst de får säkert riktigt bra betalt. Men man ser verkligen att de gör det för att de brinner för det under programmen.
Själv skulle jag typ betala vad som helst för att vara på boot camp med Bob och Jillian ;) Tänk va grymt!
 
Drömma kan man, men jag vet ju att jag också kan gå ner i vikt själv!
 
Så nu svider jag om och drar snart till gymmet för dagens work out!



NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: