Mjölksyra

- postat i: Livet
Hej hej mjölksyra. Det var en vecka sedan sist, i armarna iaf ;)
 
Fasiken vilket bra boxni9ngspass vi hade idag. Hade gärna kört längre.
Jag orkade jogga hela uppvärmningen.
Jag var mycket lättare i fötterna vid sparkarna.
 
Jag var helt enkelt grym idag!
Angelica var inte sämre hon. Vi skakade lika mycket i armar/händer efter passet.
Fan va vi är grymma!
 
Synd att detta pass bara är en gång i veckan.
Men jag är glad att det finns för jag älskar verkligen det!
Det är faktiskt snäppet bättre än Zumba för här tar jag verkligen ut mig hela passet.
Så jäkla gött!
 
Så nu känner jag mig som om jsg är "on the top of the world!"
 
 
Riktigt nöjd tjej efter dagens boxpass. Kanske inte ser så trött ut men det är jag ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan äta något och sedan sängen.
För i morgon ringer klockan 06.10 för jag ska vara på gymmet vid 06.30 när det öppnar ;)
 
Natti natti!


Sebbe

Rätt inställning!

Sofie

Härligt gumman :)
Gött och komma upp tidigt BRA!!!


NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: