Misslyckande

- postat i: Livet
Haha va jag misslyckades på duggan.
Var helt andra frågor än vad det var förra gången, vilket jag inte alls var berädd på.
Så jag klarade inte den denna gången heller.
Men jag deppar inte ihop för det :)
 
Till lunch blev det Texas Longhorn innan vi åkte tillbaka till Linköping för grupparbete. Helt galet gott :) Älskar deras burgare. Plus att de har student rabatt :D
 
Efter några timmars grupparbete så är jag nu hemma.
Hade "äntligen" fått räkningen ifrån städarna som flyttstädade min gamla lägenhet. 1750:- fattigare nästa lön :( Plus att jag härmodagen fick en elräkning från gamla lägenheten på över 900:- 
Så jag kommer inte kunna spara så mycket pengar som jag hade tänkt nästa månad :(
 
Tur att gymmet inte kostar något förens i mars :) Då får man passa på att gymma massor innan, så känns det som det är gratis :D
Gratis är ju alltid gott, eller hur?
 
Nu ska jag leta lite information inför sista grupparbetet som vi ska redovisa på onsdag. Det jag ska berätta om måste jag läsa på lite extra känner jag.
 
Vi hörs senare <3


Bästa Sofie ; )

Ja det är alltid gott :)


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: