Mindre bra dag

- postat i: Livet
Idag har varit en mindre bra dag dåmin kropp har vrit helt slut under eftermiddagen och kvällen.
Jag tror dock jag vet varför. Jag köpte en pizza till lunch och jag tror det är därför magen låter och kroppen känner sig jätteseg. Jag åt inte ens hela men jag får väl skylla mig själv.
 
Nu ska man bara komma ihåg det nästa gång man inte orkar laga mat när man är hungrig.
 
Varför kan man inte vara före-klok istället för efter-klok???
Jag vet ju igentligen detta!
 
Men men inget att göra nu i efterhand förutom att träna ;)
 
Så jag körde iaf ett 30 min Zumba pass. "Ripped; Toning"! 
Dock kunde jag inte köra fullt ös pga att magen var så arg och att jag har så mycket träningsvärk.
 
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och somna tidigt för i morgon ska jag träna på morgonen med en instruktör. Ska bli spännande.
 
 


Bästa Sofie ; )

Ja varför ska man vara efter klok :/
Men gumman heja dig och ha det så kul imorgon med PT :)


URL: http://Snuttetuffsan.bloggplatsen.se

NAMN:
KOM IHÅG MIG?
MAIL:

URL: